Загальна кількість переглядів сторінки

середу, 22 серпня 2012 р.

Модуль 7. Рефлексія.

Ефективність використання ІКТ-технологій  у навчальному процесі залежить від багатьох факторів, в тому числі і від рівня самої техніки, і від якості використовуваних навчальних програм, і від методики навчання, застосовуваної вчителем. У сучасному кабінеті повинні використовуватися не тільки різні установки і прилади для проведення демонстраційних експериментів, але й обчислювальна техніка з мультимедіа проектором або демонстраційним екраном.

2 коментарі:

  1. Так, але все одно ж як ви використовуєте ефективно ІКТ-технології?

    ВідповістиВидалити
  2. ІКТ використовую :

    при поясненні нового матеріалу (комп’ютерні демонстрації досліджуваних фізичних явищ);

    при розв’язуванні завдань (електронні розв’зники);

    при проведенні лабораторних робіт (віртуальних фізичних лабораторій);

    під час перевірки знань учнів (тести).

    Крім готових програмних засобів часто використовую й власні методичні розробки, наприклад, презентації, які сприяють розвитку інтересу до предмету і розширюють знання учнів з даної теми.

    ВідповістиВидалити